ترفندستانترفندستان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ترفندستان نی نی وبلاگ

آهنگ روزانه در وبلاگ شما

1390/11/7 16:36
356 بازدید
اشتراک گذاری

با استفاده از این کد ميتوانيد يك بار موزيك هايتان را مشخص كرده و سپس با وارد كردن تمام كد در بخش ويرايش قالب يا بخش كدهاي اختصاصي كاربر در بخش تنظيمات وبلاگ به كاربرانتان اين امكان را بدهيد كه هر روز آهنگي متفاوت از روز قبل گوش دهند . البته من اين كد را براي روزهاي هفته تنظيم كرده ام و شما بايد آهنگها را در صورت لزوم به صورت هفتگي ويرايش كنيد.

براي استفاده از اين امكان شما ميبايست در كد زير به جاي عبارتهاي 2.mp3 ، 1.mp3  ، ... و  7.mp3 هر كدام آدرس آهنگها را جايگزين كنيد(اين عبارتها را ميتوانيد در خطهاي 6 - 10 - 14 - 18 - 22- 26 و 30 بيابيد) و از آنجايي كه روز شروع هفته در تقويم ميلادي روز دوشنبه است شما به جاي عبارت 1.mp3  آدرس آهنگي كه ميخواهيد روزهاي دوشنبه پخش شود را وارد كنيد ، به جاي  2.mp3  آهنگ روز سه شنبه ، به جاي عبارت 1.mp3   آهنگ روز چهار شنبه و همچنين به جاي عبارت 7.mp3 آهنگ روز يك شنبه كه آخرين روز هفته در تقويم ميلادي محسوب ميشود را وارد نماييد(اين مساله به خاطر آن است كه جاوا اسكريپت براي اجراي دستورات از تقويم ميلادي استفاده ميكند)

نكات :
1)
آدرس آهنگها را به صورت كامل جايگزين نماييد مثال :  http://yoursite.com/music1.mp3به جاي عبارت 1.mp3

2)حتي يك حرف فاصله ي اضافي هم ممكن است موجب عدم اجراي درست كد شود

3)اگر براي ويرايش كد از محيط بالا استفاده كرديد ، پيشنهاد ميكنم از آهنگ آخر شروع به جا گزاري كنيد تا تسلط بيشتري در ويرايش كد داشته باشيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)