ترفندستانترفندستان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ترفندستان نی نی وبلاگ

طراحی آنلاین لوگو

1390/11/7 16:49
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

سايت هايي وجود دارند كه براي شما به صورت آنلاين لوگو طراحي ميكنند كه من در اين جا يكي از آنها را ضمن معرفي به شما آموزش ميدهم كه بتوانيد بدون هيچ اطلاعات قبلي در عرض چند دقيقه لوگوي خود را طراحي كنيد
اين سايت سايت cooltext است
ابتدا به آدرس زیر بريد:
http://www.cooltext.com
و بعد روی عبارت Render a Logo در میانه صفحه کلیک کنید.در این صفحه میتوانید انواعی از کلید ها رو هم طراحی کنید و در سایت خود مورد استفاده قرار دهید.در صفحه بعد از کادر Choose A Logo Style تیپ نگارشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.بسته به نوع تیپی که انتخاب کرده اید ممکن است مراحل زیاد و کم بشه. در صفحه بعدی Box هایی ملاحظه خواهید کرد با متغیر های گوناگون.شما باید Logo Text و نوع Font و Glow Color و File Format را با کلیک روی Edit مقابل هر یک از آنها تنظیم کنید و...
در آخر روی Render پایین صفحه کلیک کنید تا بعد از چند ثانیه لوگوی مورد نظرتون رو تحویل بگیرید.اگه از نتیجه کار راضی نبودید روی Edit this logo کلیک کنید تا تغییرات بیشتری اعمال کنید. در صورتی که راضی بودید میتوانید اون رو ذخیره کنید و بعدا روي فضاي مورد نظرتان آپلود كرده و از آن استفاده كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
7 بهمن 90 16:52
ببخشیددمن اینقدر سوال میکنم اما من قبلا این مراحل و انجام دادم وتو ی وبم گذاشتم اما نیم ساعت نشد که لوگوی من سفید شد و ادرس سایت روش امد


وقتی که لوگوی خودتون رو در مرحله ی آخر دانلود میکنید بعد باید اون رو یک جای مطمئن اپلود کنین و بعد تو وبلاگ بزارین از تو خود سایت سازنده حذف میشه
محمد جواد
9 بهمن 90 20:51
سلم عالی بود من رو لینک میکنید